Reparaties

Is er iets in of aan uw woning kapot? In de brochure 'Onderhoud, wie doet wat' leest u wie verantwoordelijk is voor de reparatie, de afhandeling en informatie over de servicefondsen. Als Centrada hiervoor verantwoordelijk is, of als de werkzaamheden worden vergoed uit een servicefonds waarvan u lid bent, dan leest u hieronder hoe u een reparatieverzoek kunt melden.

Via de website

Via de website kunt u 24 uur per dag uw reparatieverzoek doorgeven. Met behulp van een aantal vragen kunt u aangeven waar wat defect is en zelf een afspraak inplannen.

Via de telefoon

Lukt het u niet om een reparatieverzoek via de website in te dienen? Belt u dan op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur met onze Klantenservice. In overleg met u maken onze medewerkers direct een afspraak voor een datum en een tijdsblok waarbinnen de onderhoudsmedewerker bij u thuis komt om de reparatie uit te voeren (Tijdsblokken: 8.30-10.00 uur, 10.00-12.30 uur, 13.00-15.00 uur, 15.00-17.00 uur).

Rechtstreeks aan het (onderhouds)bedrijf

Voor een aantal problemen/reparatieverzoeken kunt u als huurder of als lid van een servicefonds ook rechtstreeks telefonisch contact zoeken met het (onderhouds)bedrijf dat de werkzaamheden voor Centrada uitvoert. Hieronder leest u bij welke problemen u waar terecht kunt.

Problemen met de CV-Ketel (zie sticker op ketel voor het juiste bedrijf) Breman Service: 0900-8212174 (24 uur per dag bereikbaar € 0,05 pm Van der Sluis: 038- 3446555 Unica Hoevelaken: 033-2478363 (na 16.30 uur: 033-2478300) Feenstra Drachten 0900-8455.

Problemen met stadsverwarming Nuon: 0800-9009 (24 uur per dag gratis bereikbaar) of voor de wijk Warande ENnatuurlijk 085-2734555.

Glasbreuk GSF Glasgroep: 0320-257157 (alleen voor leden Glasfonds). Op de website vindt u meer informatie. 

Verstopte riolering Jalinen: 0321-313723.

Calamiteit

Voor calamiteiten zoals een ernstige storing aan gas-, water- of elektriciteitinstallatie zijn wij zeven dagen per week 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer (0320) 23 96 00. Na openingstijd wordt u doorgeschakeld met een (externe) medewerker. Deze gaat na of er inderdaad sprake is van een calamiteit die direct opgelost dient te worden. Bij dringende technische gebreken is ons streven is dat er binnen twee uur een vakman ter plaatse is om het probleem te verhelpen.

Klachten over de openbare ruimte

Problemen in de buitenruimte meldt u snel en gemakkelijk bij de gemeente met behulp van de MijnGemeente app.