Onze dienstverlening

Centrada wil haar huurders en woningzoekenden graag snel en goed helpen. Daarom stellen we hoge eisen aan onze dienstverlening. Al ruim tien jaar zijn we in het trotse bezit van het keurmerk dienstverlening (KWH).

Keurmerk dienstverlening (KWH)

Ruim tien jaar is Centrada in het bezit van het KWH-huurlabel. Daar zijn we trots op, omdat dit label uitdrukt wat de kwaliteit van onze service is door de ogen van u als klant van Centrada. Voor het behalen van het kwaliteitslabel worden de prestaties van Centrada doorlopend gemeten.

Het kan dat u wordt benaderd

U kunt voor het onderzoek benaderd worden via een online vragenlijst of telefonisch. Als u wordt gebeld, dan gebeurt dit uit naam van KWH en op werkdagen tussen 17:00 en 20:30 of op zaterdag tussen 10:00 en 15:00 uur. Huurders die zich hebben aangemeld voor het onderzoekfilter (die niet willen meewerken aan onderzoek) worden niet gebeld. Huurders die in het Bel-me-niet-register staan, worden wel in het onderzoek meegenomen, omdat het hier gaat om marktonderzoek en niet om telefonische verkoop.

Reactietermijnen

Wilt u weten hoe snel u een reactie kunt verwachten op uw e-mail of brief of als u op een andere manier contact zoekt met Centrada? Bekijk dan onze reactietermijnen.

Compliment of klacht

Klikt dan op de button aan de rechterzijde. We horen graag van U! Met uw input kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren!